GE

ლიზა ნაკაშიძე-ბოლქვაძე ქუჩა N8     ტელ.: (+995) 577 38 46 51     ელ.ფოსტა: myeduhous@gmail.com
თბილისი, საქართველო                                   (+995) 579 73 08 93     fb: facebook.com/myeduhous/

მეტი
აქცია - ინკლუზიური განათლების თეორიული და პრაქტიკული მეთოდოლოგია
ღირებულება: 150 ლარი
პროგრამაზე რეგისტრაცია

ტრენინგების ცენტრი „ფსიქოლოგიური განათლების სახლი PETC“ იწყებს გრანდიოზულ აქციას ყველაზე მოთხოვნად სასერტიფიკატო ონლაინ ტრენინგ-კურსზე - „ინკლუზიური განათლების თეორიული და პრაქტიკული მეთოდოლოგია'' 

მიმდინარე აქციის ფარგლებში, ტრენინგის ღირებულების 400 ლარის ნაცვლად თქვენ გადაიხდით მხოლოდ 150 ლარს! ხოლო მეგობართან ერთად რეგისტრაციის შემთხევაში 130 (თითო მათგანი)

ტრენინგი ჩატარდება ონლაინ აუდიტორიაში, სოციალური ქსელების მეშვეობით, გუგლ მიტის  პლატფორმაზე, დისტანციურად - კითხვა პასუხის რეჟიმში.

ონლაინ აუდიტორიაში ვიწვევთ როგორც საქართველოს, ასევე საქართველოს საზღვრებს გარეთ მცხოვრებ დაინტერესებული პირებს! 

კურსი დაგეგმილია მსმენელზე ინდივიდუალურად მორგებული  გრაფიკით. 15  აკადემიური საათი  გადანაწილდება დღეში 1:30 საათიანი ლექციებით.
 
სწავლება დაიწყება: 

I ჯგუფი -  28 მარტი 
II ჯგუფი -  4 აპრილი
III ჯგუფი - 11 აპრილი  
IV ჯგუფი -  18 აპრილი

სურვილის შემთხვევაში მსმენელს გადაეცემა ორენოვანი - ქართულ-ინგლისური ლიცენზირებული სერტიფიკატი, რომელიც აპრობირებულია როგორც საჯარო, ასევე კერძო სექტორში.

სერტიფიკატის რეგისტრაციის საფასურია 20 ლარი 

სერტიფიკატი გადმოგეცემათ იმეილის საშუალებით!

ტრენინგს წაუძღვება ფსიქოლოგი, სერტიფიცირებული არტ-თერაპევტი , ქოუჩი, NLP პრაქტიკოსი , ტრენერი  თეა მუყმანიანი

ტრენინგის მოდულის ელექტრონული ვერსია გადმოგეცემათ უფასოდ!

„ფსიქოლოგიური განათლების სახლი P E T C“ არის ტრენინგების ცენტრი, რომელსაც:

  • „P E T C“ ჰყავს პროფესიონალი ფსიქოლოგები, რომლებსაც აქვსთ 10-წლიანი მუშაობის გამოცდილება;
  • „P E T C“ მოწვეული ჰყავს პროფესიონალი ტრენერები, რომლებიც მუდმივად მუშაობენ თანამედროვე ტრენინგების მოდულებზე, რაც მორგებულია მსმენელის ინტერესებზე და შემდეგი დასაქმების პერსპექტივაზე;
  • „P E T C“ ფსიქოლოგიურ განათლების სახლს მსმენელს, მისთვის სასურველ კითხვებზე აქვს პასუხები და რეკომენდაციები ფსიქოლოგიაში;
  • „P E T C“ მსმენელებს საშუალება ეძლევათ წარმატებით დასაქმდნენ როგორც საჯარო, ასევე კერძო სამსახურში, რადგან მიღებული ცოდნა საშუალებას აძლევთ მათ იყვნენ წარმატებულები;
  • „P E T C“ მსმენელს არ მოეთხოვება საბაზისო ცოდნა ფსიქოლოგიაში;
  • „P E T C“ ეს არის სასწავლო და კომფორტული გარემო მსმენელებისთვის;
  • „P E T C“ მთავარი პრიორიტეტია, მსმენელს მისცემს საშუალებას იყოს წარმატებული და პროფესიონალი.

აღნიშნულ ტრენინგზე თქვენ საშუალება გექნებთ გაეცნოთ ინკლუზიური განათლების ძირითად პრინციპებს, ასევე შეიძენთ ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმაზე (ისგ) მუშაობისთვის საჭირო პრაქტიკულ უნარჩვევებს, რაც საშუალებას მოგცემთ სწორედ დასახოთ და განახორციელოთ ბავშვებთან მუშაობისას სასწავლო მიზნის მიღწევის სტრატეგიები.

ტრენინგზე დამსწრეთათვის განსაკუთრებული მოთხოვნები არ გვაქვს და განკუთვნილია ნებისმიერი დაინტერესებული პირისთვის!

ტრენინგის მოდული მოიცავს შემდეგ საკითხებს:

1. ზოგადი ინფორმაცია ინკლუზიური განათლების შესახებ

  • სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა განათლების რეგულირება და ინკლუზიური განათლების პრინციპები.
  • ინკლუზიური განათლების ამოცანები და მოდელი
  • ისგ ჯგუფის წევრთა ფუნქციები
  • ინკლუზიური განათლების სპეციალისტის კომპეტენციები.
  • დინამიზმი,ინოვაცია და ცვლილებების განხორციელება .
  • ვინ შეიძლება იყოს სპეციალური საგანმანათლებლი საჭიროების მქონე მოსწავლე.
  • რა არის შეზღუდული შესაძლებლობა
  • რა არის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროება.
  • სპეციალური მასწავლებლის სამუშაო მეთოდოლოგია.
  • ინტერვიუ მშობელთან, ბავშვთან, მასწავლებელთან.
  • მშობელთა თვითდახმარბის ჯგუფი.
  • რა თავისებურებები ახასიათებს ცერებლურ დამბლას?
  • რა არის აუტიზმი?
  • რა არის დაუნის სინდრომი
  • რა არის ჰიპერაქტიული ქცევა,ყურადღების დეფიციტი და იმპულსურობა ბავშვებში

2. სსსმ მოსწავლის შეფასება აკადემიური, კოგნიტური, სოციალური, ქცევითი,ემოციური, მოტორული და სხვა სფეროების მიხედვით, ძლიერი და სუსტი მხარების განსაზღვრა

  • შეფასება Smart მახასიათებლის მიხედვით.
  • კითხვის უნარის (და მისი კომპონენტების) შეფასება.
  • თხრობის უნარის (და მისი კომპონენტების) შეფასება.
  • ანგარიშის უნარის (და მისი კომპონენტების) შეფასება.
  • წერის უნარის (და მისი კომპონენტების) შეფასება.
  • მათემატიკური უნარის (და მისი კომპონენტების) შეფასება.
  • მეტყველების უნარის (და მისი კომპონენტების) შეფასება.
  • კოგნიტური უნარის (და მისი კომპონენტების - აღქმა, ყურადღება, მეხსიერება, აზროვნება, მეტყველება) შეფასება.
  • ქცევის და ემოციის შეფასება.
  • ფუნქციონალური უნარ-ჩვევების შეფასება

3. ეროვნული სასწავლო გეგმა და სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეზე მორგებული სწავლება:

  • რა არის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა (ისგ) გრძელვადიანი და მოკლევადიანი მიზნების განსაზღვრა, მიზნის მიღწევის ინდიკატორები და საშუალებები.
  • რა არის ეროვნულიი სასწავლო გეგმის მოდიფიკაცია
  • რა არის სასწავლო გარემოს აკომოდაცია: (საჭიროების ინსტრუქციის აკომედაცია, გარემო პირობების აკომედაცია,შეფასების აკომედაცია, გრაფიკის აკომედაცია).
  • ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
  • სტანდარტების შედეგები და მათი განმტკიცებები
  • ადაბტირებული გაკვეთილები
  • შინ სწავლების საჭიროება

4. რთულუ ქცევა და მისი მართვა

  • რა არის ქცევითი დარღვევა?
  • რა არის მაკორექტივებელი მიდგომები ?
  • ABC მოდელი, რთული ქცევის მართვა
  • ქცევის დადებითი განმტკიცების 5 სტრატეგია
  • ქვევის უარყოფითი გამნტკიცება
  • რთული ქცევის გამომწვევი ძირითადი მიზეზები
  • რას ნიშნავს ოპერანტული განპირობებულობა
  • რას ნიშნავს განმამტკიცებელი სტიმული
  • დამოუკიდებელი ცხოვრების საჭირო უნარების განვითარება

5. გონებრივი ჩამორჩენილობა

  • რა არის გონებრივი ჩამორჩენილობა
  • რითი ხასიათდება გონებრივი ჩამორჩენილობა
  • ვერბალური ფუნქციის დარღვევა
  • დასწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევის მახასიათებლები:
  • ენობრივი გადამუშავება
  • ვიზუალურ- სივრცითი გადამუშავება
  • ვიზუალურ- მოტორული გადამუშავება
  • ფონოლოგიური გადამუშავება
  • გადამუშავების სისწრაფე
  • მუშა მეხსიერების ფუნქციონირება
  • აღმასრულებელი ფუნქციები
  • დისლექცია
  • აუტიზმი
  • ჰიდროცეფალია
  • ეპილეფსია
  • ტიკური აშლილობა
  • დაუნის სინდრომი
  • ადაბტაციური ფუნქციების განვითარება
  • ვიზუალური და სივრცითი აღქმა და სასწავლო აქტივობები
  • კოგნიტური განვითარების სტადიები
  • სენსომოტორული სტადია
  • ოპერაციამდელი სტადია
  • ოპერაციამდელი სტადიაში მყოფ ბავშვებთან მუშაობის სტრატეგიები
  • კონკრეტული ოპერაციები
  • კონკრეტულოპერაციულად მოაზროვნე ბავშებთან მუშაობის სტრატეგიები
  • ფორმალუროპერაციულად მოაზროვნე ბავშებთან მუშაობის სტრატეგიები
  • ბავშვის ასაკობრივი განვითარება: აღქმა, ყურადღება, აზროვნება, მეტყველება, ფანტაზია, ფიზიკური განვითარება, კოგნიტური განვითარება, ფსიქო სოციალური განვითარება
  • სოციალური ცნობიერება

ტრენინგზე მოსახვედრად აუცილებელია წინასწარ დარეგისტრირდეთ ქვემოთ მითითებულ სარეგისტრაციო ბმულზე ელექტრონულად (ელ. ფოსტაზე გამოაგზავნით თქვენი მონაცემები: სახელი, გვარი, ტელეფონის ნომერი) 

თქვენი განაცხადის გასააქტიურებლად, მიმდინარე აქციის ფარგლებში საჭიროა, მოახდინოთ ტრენინგის რეგისტრაციის საფასურის (30 ლარის) ანგარიშსწორება.

მითითებულ საბანკო ანგარიშზე:

  • ს.ს.„საქართველოს ბანკი“, GE37BG0000000101390073,
  • მიმღები: ი/მ რევაზი ფოცხვერაშვილი

(ტრენინგ ცენტრი ფსიქოლოგიური განათლების სახლი)

რაოდენობა შეზღუდულია! ასაკი შეუზღუდავი!

პროგრამაზე რეგისტრაციისთვის გთხოვთ შეავსოთ სარეგისტრიციო ფორმა
  • სავარაუდო თარიღი აპრილი 2024
  • ჩატარების ადგილი თბილისი
  • სწავლების ენა ქართული
  • სწავლის ფორმა დისტანციური
განიხილეთ და ნახეთ შეფასებები სასწავლო პროგრამებზე - შეუერთდით Aris.ge- განათლების ფეისბუკის ჯგუფს - ტრენინგები, კურსები, პროგრამები
მიმდინარე პროგრამები