"სერვის + და ეფექტური გაყიდვები" – ინტეგრირებული ტრენინგი
სერვის პლიუსი
ღირებულება:
50
ლარი
ევროპის აკადემიური ცენტრი თბილისში, ქუთაისსა და ბათუმში გთავაზობთ კომბინირებულ კურსს "ეფექტური გაყიდვები და სერვის +"
თანამედროვე ბიზნესში სულ უფრო აქტუალური ხდება მყიდველთან ხანგრძლივი და ორმხრივად მომგებიანი ურთიერთობების დამყარება, შესაბამისად ეს საჭიროებს მაღალკვალიფიციურ სპეციალისტებს „სერვის +“ -ის და გაყიდვების სფეროში.
კურსის მიზანი და ამოცანები: კურსის მიზანია, სერვისის სფეროში მომუშავე პერსონალს დაეხმაროს ეფექტური მომსახურების და გაყიდვების პროცესის მართვაში. ეფექტურად და სწორად მომსახურების სტანდარტების სწავლებასა და უნარ-ჩვევების განვითარებაში.
მიზნობრივი ჯგუფი: კურსი განკუთვნილია კომპანიის სერვისის და გაყიდვების სფეროში მომუშავე პერსონალისათვის, გაყიდვების მენეჯერებისა და გაყიდვების სპეციალისტებისათვის.
ტრენინგის მეთოდოლოგია: ტრენინგ მეთოდოლოგია დაფუძნებულია არაფორმალური განათლების სხვადასხვა ტექნოლოგიაზე დაყრდნობით, რომლებიც ფართოდ გამოიყენება ტრენინგ-სემინარების ჩატარებისას.
თანამედროვე ბიზნესში სულ უფრო აქტუალური ხდება მყიდველთან ხანგრძლივი და ორმხრივად მომგებიანი ურთიერთობების დამყარება, შესაბამისად ეს საჭიროებს მაღალკვალიფიციურ სპეციალისტებს „სერვის +“ -ის და გაყიდვების სფეროში.
კურსის მიზანი და ამოცანები: კურსის მიზანია, სერვისის სფეროში მომუშავე პერსონალს დაეხმაროს ეფექტური მომსახურების და გაყიდვების პროცესის მართვაში. ეფექტურად და სწორად მომსახურების სტანდარტების სწავლებასა და უნარ-ჩვევების განვითარებაში.
მიზნობრივი ჯგუფი: კურსი განკუთვნილია კომპანიის სერვისის და გაყიდვების სფეროში მომუშავე პერსონალისათვის, გაყიდვების მენეჯერებისა და გაყიდვების სპეციალისტებისათვის.
ტრენინგის მეთოდოლოგია: ტრენინგ მეთოდოლოგია დაფუძნებულია არაფორმალური განათლების სხვადასხვა ტექნოლოგიაზე დაყრდნობით, რომლებიც ფართოდ გამოიყენება ტრენინგ-სემინარების ჩატარებისას.
ეს საგანმანათლებლო მეთოდებია:
- მინი-ლექციები;
- ჯგუფური და ინდივიდუალური მუშაობები;
- პრეზენტაციები;
- სიმულაციური თამაშები/მაგალითებზე მსჯელობა (CASE STUDY);
- ჯგუფური დისკუსიები;
- თვითშეგონების და თვითმოტივაციის სავარჯიშოები;
- შეფასებები, პრეტესტები და პოსტ-ტესტები.
კურსის თემატიკა:
სერვის პლიუსი
- კლიენტთა მომსახურების სპეციალისტი „ადამიანებთან ურთიერთობის და ზემოქმედების ექსპერტი“;
- პროდუქტი / მომსახურება;
- კლიენტები;
- მომხმარებელთა ტიპები;
- არსებულ კლიენტურასთან ურთიერთობა;
- რთულ, უკმაყოფილო კლიენტებთან ურთიერთობის ტექნიკები, კლიენტის წინააღმდეგობის ფორმები და გადალახვის ხერხები;
- ქრონიკულად მომჩივან კლიენტებთან ურთიერთობის ტექნიკა;
- მომსახურების სტანდარტები და მომსახურების პროცესის მართვა;
- სატელოფონო კომუნიკაციის სტანდატრები;
- ეფექტური კომუნიკაცია და მოლაპარაკებების ხელოვნება;
- პროფესიული წარმატებისათვის აუცილებელი სპეციფიური უნარ-ჩვევები.
კურსის ხანგრძლივობა: 4 დღე
ტრენინგის ხანგრძლივობა: 2 საათი
ტრენინგის ხანგრძლივობა: 2 საათი
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, შეავსოთ ამ ვებგვერდზე განთავსებული სარეგისტრაციო ფორმა.
- სავარაუდო თარიღი გასულია
- ჩატარების ადგილი საქართველო
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა საღამოს