GE
3Ds Max, Photoshop CS5-ისა და Corel Draw-ის კურსები
ტრენინგცენტრი ,,NB“ გთავაზობთ გრაფიკული პროგრამების შემსწავლელ კურსებს.
კურსი განკუთვნილია მათთვის ვისაც სურს სარეკლამო კომპანიებში , ფოტო და სადიზაინერო სტუდიებში მუშაობის დაწყება.
 
Photoshop CS5– სურათის მიღება სხვადსხვა მოწყობილობებიდან  (სკანერი, ფოტოკამერა, ჩიპი). შეისწავლით სურათის დამუშავებას, ძველი, დაზიანებული სურათების აღდგენა, შავ–თეთრი სურათების გაფერადება, სურათის სიმკვეთრის, გამოსახულების ხარისხის აწევა. სარეკლამო ბილბორდების, ბუკლეტების დამზადება. ტექსტის ეფექტების შეწავლა. ანიმაციური სურათები სდამზადება.
სრული კურსის ღირებულება 200 ლარი.
 
Corel Draw – სხვადსხვა ლოგოს დიზაინების აგება და მათი დამზადების ტექნიკის შესწავლა. სავიზიტო ბარათების, ფლაერების, სარეკლამო ბუკლეტების დამზადება. ინტერიერის დიზაინი. მოძრავი ანიმაციური ტექსტებისა და სურათების დამზადება.
სრული კურსის ღირებულება 250 ლარი.
 
3ds Max
პირველი თვე
3Ds Max პროგრამის ინტერფეისი, ობიექტების შექმნა, ზომის ერთეულების განსაზღვრა, მასშტაბირება. ობიექტების კლონირება, დაჯგუფება, მიბმა და გათანაბრება. კოორდინატების სისტემა, ობიექტების მონიშვნა და ცენტრის განსაზღვრა. პოლიგონებით მოდელირება Editable Poly: 
  • Extrude (გამოწევა)
  • Outline (გარეკონტური)
  • Insert (ჩასმა)
  • Attach (გამთლიანება)
  • Detach (გამოყოფა)
  • Bevel. Insert verte (წერტილის დამატება)
  • Weld (შეერთება)
  • Connect (შეერთება)
  • Slice plane (სიბრტყით გაჭრა)
  • Cut (ამოჭრა) Quick Slice
  • Chamfer (დაქანება)
  • Bridge (ხიდი)
  • Cap (გადახურვა)
  • რთული ობიექტების შექმნა
  • დეფორმირების მოდიფიკატორები: Bend (მოღუნვა); Displace (გადაადგილება); Mirror (სარკე); Noise (ხმაური); Push (გამოგდება); Relax (მოდუნება); Ripple (ტალღოვანება); Shell (ქერქი); Skew (გადახრა); Stretch (გაჭიმვა); Taper (წაწვრილება); Wave (ტალღა); Twist (დაგრეხა); Spherify (სფეროსებული); Squeeze (გამოწურვა)
  • მობრუნების ზედაპირების შექმნა Lathe, Splines, ხაზობრივი მოდელირება, ხაზობრივი პრიმიტივები, ავეჯის, ინტერიერისა და ექსტერიერის მოდელირება.
  • მასალების რედაქტორი- ფანჯარა Material Editor. სტანდარტული ტიპის მატერიალები.
  • მატერიალების შექმნა. ძირითადი და დამატებითი პარამეტრები. მოდიფიკატორი UVW Map. ტექსტურის გასწორება gizmo. სცენის განათება. სინათლის წყაროს სცენაზე განთავსების წესები. სინათლის დამოკიდებულება და ჩრდილები. კამერასთან მუშაობა. სცენის ვიზუალიზაცია. ანიმაციის საფუძვლები. დროის კონფიგურაცია, ანიმაციის კონტროლიორები, ანიმაციის შექმნა და ვიდეოს სახით შენახვა.
3ds Max -ის I დონეზე შეისწავლით - სხვადასხვა სამგანზომილებიანი ობიექტების მოდელირებას, განათებას შუქ-ჩრდილების ეფექტებით და კამერასთან მუშაობას, აგრეთვე, მოდელირების საფუძვლებს ინტერიერის და არქიტექტურული დიზაინისთვის.                                                             
 
მეორე თვე
ვიზუალიზაცია, რენდერი - VRay Render:
  • ვიზუალიზაციის შიდა ალგორითმი VRay პარამეტრების დაყენება
  • VRay მასალების შექმნა: მინა, კერამიკა, ნიკელი, სარკე, ხე, ლითონი, ფილა, აგური
  • რთული VRay ტექსტურების შემოტანა და პარამეტრების დაყენება
  • VRayFur ხალიჩის და თმის შექმნა
  • გარემოს არეკვლა HDRI პარამეტრების ცვლილება
  • ვიზუალიზაცია Indirect Illumination. Irradiance map
  • განათების და ჩრდილის პარამეტრები VRay light, VRay Shadows
  • მზის განათება VRaySun
  • VRayIES პარამეტრების დაყენება
  • VrayPhysicalCamera კამერის პარამეტრების დაყენება. კამერის ანიმაცია
  • გარემოს და კამერის ერთმანეთთან შეთავსება. რენდერი
3ds Max -ის II დონეზე შეისწავლით - Vray Render პლაგინით ვიზუალიზაციას და 3D მოდილისაგან რეალისტური ფოტოსურათის მიღებას. Vray Render დღეისათვის ყველაზე საუკეთესო პროგრამაა არქიტექტურული ვიზუალიზაციისათვის და ფართოდ გამოიყენება ინტერიერის და ექსტერიერის დიზაინისათვის. შეისწავლით სწრაფი და ხარისხიანი ვიზუალიზაციის პარამეტრების დაყენებას. ექსპოზიციის მართვას, რთული ტექსტურების გამოყენებას და მართვას, გლობალური განათების საშუალებებს, სფერისებური, ბრტყელი, სტანდარტული, მზის განათების მოდელირებას.
                                                                      
მესამე თვე
III დონე - რთული მოდელირება:
  •  VrayProxy მცენარეების შემოტანა. Vray mesh.
  • ნაჭრის შექმნა Cloth მოდიფიკატორის დახმარებით. Object Properties.
  • რთული მოდელირება, გარემოს მოდელირება.
  • ხაზებით მოდელირება, Nurbs - მოდელირება.
  • ავტომობილის საბურავის მოდელირება.
  • ავტომობილის მოდელირება.
  • ადამიანის თავის მოდელირება.
  • პერსონაჟის მოდელირება. პერსონაჟის ტექსტურირება.
  • განათება. განათება თამაშების დიზაინისთვის.
  • ვიზუალიზაცია.
3ds Max -ის III დონეზე შეისწავლით - რთული სამგანზომილებიანი ობიექტების მოდელირებას, განათებას სხვადასხვა შუქ-ჩრდილების ეფექტებით და კამერასთან მუშაობას, რთულ მოდელირებას მოდიფიკატორების გამოყენებით.
IV დონე - ანიმაცია:
  • ანიმაცია. დროის ინტერვალების დაყენება. კონტროლიორები. იერარქია და კინემატიკა.
  • პერსონაჟის აღჭურვა ძვლოვანი სისტემით. მოდული Character studio ფიზიკა და დინამიკა. წყალი, ცეცხლი, აფეთქება, ნაწილაკები Particle Flow, რეაქტორი პარამეტრები. ვიდეო მონტაჟი. ფანჯარა Video Post.
  • ანიმაციის ვიზუალიზაცია.
3ds Max -ის IV დონეზე შეისწავლით - პერსონაჟების და ობიექტების ანიმირების საშუალებებს, წყლის, ცეცხლის, აფეთქების და სხვა ბუნებრივი მოვლენების ეფექტების შექმნის საშუალებებს. ასევე, გაეცნობით ვიდეორგოლების შექმნის საბაზო პრინციპებს.

3ds Max -ის და Vray Render ვიზუალიზაციის კურსი განკუთვნილია, როგორც დამწყებებისთვის, აგრეთვე, მათთვის, ვინც უკვე მუშაობს 3D-გრაფიკაში და სურს თავისი ცოდნის გაღრმავება განახლებულ ვერსიებში 3ds Max (2011, 2012, 2013) პროგრამაში უახლესი ილეთებისა, მეთოდების და ეფექტების შესწავლა.
კურსის ხანგრძლივობაა: 3 თვე. 
              
ჩაწერა მიმდინარეობს წინასწარი ჩაწერით
რეგისტრაციისთვის გთხოვთ შეავსოთ ვებგვერდზე განთავსებული სარეგისტრაციო ფორმა
  • სავარაუდო თარიღი გასულია
  • ჩატარების ადგილი თბილისი
  • სწავლების ენა ქართული
  • სწავლის ფორმა საღამოს
განიხილეთ და ნახეთ შეფასებები სასწავლო პროგრამებზე - შეუერთდით Aris.ge- განათლების ფეისბუკის ჯგუფს - ტრენინგები, კურსები, პროგრამები
მიმდინარე პროგრამები