GE
სასტუმროს მენეჯმენტის და სარესტორნო საქმის წარმოების კურსები
NB აკადემია გთავაზობთ ტრენინგს სასტუმროს მენეჯმენტში
 
სასტუმროს მენეჯმენტის კურსი განკუთვნილია იმ პროფესიის ადამიანებსათვის რომლებიც დაინტერესებულნი არიან სასტუმროს მენეჯმენტით, სასტურმო ბიზნესში დასაქმებული პერსონალისათვის, საკუთარი სასტუმროს ან საოჯახო სასტუმროს მქონე პირთათვის, ტურიზმის მენეჯმანტის სპეციალობის სტუდენტებისათვის.
აღწერა - პროგრამა მოიცავს ერთ თვინ კურს სასტუმრო მენეჯმანტში როგორც თეორიულ ასევე პრაქტიკული საქმიანობის სპეციფიკას. მსმანელები უზრუნველყოფილი იქნებიან სასწვალო მასლით, ტრეინინგები მიმდინარეობს ქართულ ენაზე.
 
კურსის გავლის შემდეგ მსმენელებს ეცოდინებათ - სასტუმროს წარმოშობის და განვითარების ისტორია, მსოფლიოს სასტუმრო ქსელები, როგორ ფუნქციონირებს სასტუმროდას ხვადასხვა განთავსების საშულებები, მათი ტიპები, კლასიფიკაცია, სასტუმროს აღწერა - ოთახები და კვება, სასტუმროს რეკლამირება და ურთირეთობა პარტნიორებთნ, უახლესი კომპიუტეული სისტემები სასტუმრო ბიზნესში, საქართველოში არსებული სასტუმროების და საოჯახო სასტუმროების დახასიათება.
 
კურსი დეტალურად:
  1. სასატუმროს წარმოშობის და განვითარების ისტორია.
  2. ტურიზმისა და სტუმარ-მასპინძლობის საფუძვლები.
  3. სასატუმროს ტიპები, მომსახურეობის სერთიფიკაცია.
  4. სასატუმროს პროდუქტი და მომსახურეობის საახები.
  5. სასტუმროს ორგანიზება და პერსონალი.
  6. სასტუმროს მარკეტინგი, ინტერნეტ რეკლამირება.
  7. სასტუმროს მომხმარებელი და მათი სეგმენტაცია.
  8. კონკურენცია სასტუმრო ბიზნესში.
  9. ფინანსები - პროდუქტზე და მომსახურეობაზე ფასების განსაზღვრა.
  10. კომპიუტერული სისტემები სასტუმრო ბიზნესში.
  11. იურიდიული საკითხები - ხელშეკრულებები მომხმარებლებთან და პარტნიორებთან.
  12. საქართველოში არსებული სასტუმროები და საოჯახო სასტუმროები
თეორიული კურსის დასრულების შემდეგ მსმენელები გაივლიან ერთთვიან სტაჟირებას სასტუმროებში და ადგილზე შეისწავლიან სასტუმროს მენეჯმენტს.
 
პროგრამის ხანგძლივობა: 1 თვე, კვირაში სამჯერ
კურსის ღირებულებაა 250 ლარი ჯგუფურად.
ინდივიდუალურად 400 ლარი.
 
NB აკადემია  გთავაზობთ რესტორნის მენეჯმენტის კურსებს.
 
კურსი გათვალისწინებულია მათთვის ვისაც სურს სარესტორნე ქსელში მუშაობა ან კვალიფიკაციის ამაღლება აღნიშნულ სფეროში.
 
სარესტორნო საქმის წარმოება და  სერვისის მენეჯერი
  • რა არის რესტორანი. მისი წარმოშობის ისტორია.
  • ობიექტების ტიპები.
  • სერვისის მენეჯერის მოვალეობები.
  • სერვირების ხელოვნება; ეტიკეტი.
  • მომსახურების სახეები. 
  • სტუმრების დახვედრა და მომსახურეობა; ურთიერთობა მომხმარებელთან.
  • მენიუ ანუ კერძების და სასმელების სწორად შეთავაზების ხელოვნება.
  • კერძების წარდგენის თანმიმდევრობა; ბანკეტის სუფრა და მისი მომსახურეობა.
  • მიმტანის სამუშაოს აღწერა და მისი მოვალეობები.
  • ჰიგიენის ნორმები; სურსათის უვნებლობა;
  • მიმტანის გარეგნული იერი.
  • მიმტანის შერჩევა მიღება და დატრენინგება.
  • მომხმარებელთან ურთიერთობის სირთულეები და ეთიკის ნორმები. (მეთერთმეტე ლექციაზე მსმენელებს მიეცემათ პრაქტიკული დავალება.)
  • პრაქტიკული დავალების განხილვა.
კურსის ხანგრძლივობა: 12 ლექცია. კვირაში სამჯერ. ლექციის ხანგრძლივობა 1 საათი.
კურსის ღირებულება: ჯგუფში (2-5კაცი) - 250ლარი. ინდივიდუალურად 400 ლარი.
 
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი.
მიღება წარმოებს  წინასწარი  ჩაწერით.
 
კურსზე რეგისტრაციისთვის გთხოვთ შეავსოთ ვებგვერდზე განთავსებული სარეგისტრაციო ფორმა
  • სავარაუდო თარიღი გასულია
  • ჩატარების ადგილი თბილისი
  • სწავლების ენა ქართული
  • სწავლის ფორმა საღამოს
განიხილეთ და ნახეთ შეფასებები სასწავლო პროგრამებზე - შეუერთდით Aris.ge- განათლების ფეისბუკის ჯგუფს - ტრენინგები, კურსები, პროგრამები
მიმდინარე პროგრამები