ტრენინგი თემაზე: ,,ეფექტური მომსახურება”
ღირებულება:
200
ლარი
ბიზნეს-განათლების ცენტრი KEY გთავაზობთ ტრენინგს თემაზე: ეფექტური მომსახურება
სასწავლო პროგრამა ფოკუსირებულია ფსიქოლოგიურ ფაქტორებსა და პრაქტიკულ რჩევებზე, რომელთა გათვალისწინებაც მნიშვნელოვანია ეფექტური მომსახურებისათვის და დადებითად მოქმედებს მომხმარებლებზე.
პროგრამა უზრუნველყოფს ეფექტური მომსახურებისთვის აუცილებელი უნარ-ჩვევების გამომუშავებასა და რეკომენდაციების შემუშავებას შემდეგი მიმართულებებით:
სასწავლო პროგრამა ფოკუსირებულია ფსიქოლოგიურ ფაქტორებსა და პრაქტიკულ რჩევებზე, რომელთა გათვალისწინებაც მნიშვნელოვანია ეფექტური მომსახურებისათვის და დადებითად მოქმედებს მომხმარებლებზე.
პროგრამა უზრუნველყოფს ეფექტური მომსახურებისთვის აუცილებელი უნარ-ჩვევების გამომუშავებასა და რეკომენდაციების შემუშავებას შემდეგი მიმართულებებით:
- მომსახურების ერთიანი სტანდარტის დანერგვა;
- ობიექტურ სისტემაზე მონიტორინგისა და მენტორინგის სისტემის აწყობა;
- თანამშრომლების მუდმივი შეფასება;
- თანამშრომელთა დატრენინგების სიხშირე;
- შეფასებასთან დაკავშირებული ბონუსები;
- მატერიალური და არამატერიალური წახალისება.
კორპორატიული ტრენინგის დაგეგმვის შემთხვევაში, დაინტერესებული ორგანიზაციებისთვის შემუშავებულ სასწავლო კურსს გააჩნია შემდეგი უპირატესობები:
- ტრენინგის მორგება ორგანიზაციის საჭიროებებზე;
- პრე-შეხვედრა დამკვეთთან, საკითხების შეთანხმება, ტრენინგ-მოდულის შეცვლა საჭიროებისამებრ;
- მსმენელებთან შეხვედრა;
- ორგანიზაციაში არსებული მომსახურების სტანდარტების გაცნობა და მათი შესაბამისი სავარჯიშოების მომზადება;
- სტანდარტის შექმნასა და თანამშრომლების შეფასებაში მხარდაჭერა;
- მონაწილეების მხრიდან ტრენერის შეფასება;
- ტრენინგ-ანგარიშის მომზადება;
- პოსტ-შეხვედრა / რეკომენდაციების მომზადება მომსახურებისა და სამომავლო ტრენინგების დაგეგმვის მიმართულებებით.
სასწავლო კურსს გაუძღვება საქართველოსა და ევროპაში მრავალგზის სერტიფიცირებული ტრენერი თამარ კანაშვილი - Georgian Industrial Group-ის ტრენინგებისა და განვითარების კოორდინატორი ტრენინგებისა და განვითარების ასოციაციის თანადამფუძნებელი Speak Up in Georgia-ს დამფუძნებელი და ხელმძღვანელი შპს „ფორტუნას’’ დამფუძნებელი.
სასწავლო კურსის მიზანი:
სასწავლო კურსის მიზანი:
მომსახურების სფეროში მუშაობის მსურველთა ან დასაქმებულთა კომპეტენციის ამაღლება.
კურსი განკუთვნილია:
გაყიდვებისა და მომსახურების სფეროში დასაქმების მსურველთათვის;
გაყიდვებისა და მომსახურების სფეროში დასაქმებული ადამიანებისთვის;
ნებისმიერი ორგანიზაციის წინა ხაზის (front office) თანამშრომლებისთვის, რომლებსაც ურთიერთობა აქვთ მომხმარებლებთან.
სასწავლო კურსის შინაარსი:
კურსი განკუთვნილია:
გაყიდვებისა და მომსახურების სფეროში დასაქმების მსურველთათვის;
გაყიდვებისა და მომსახურების სფეროში დასაქმებული ადამიანებისთვის;
ნებისმიერი ორგანიზაციის წინა ხაზის (front office) თანამშრომლებისთვის, რომლებსაც ურთიერთობა აქვთ მომხმარებლებთან.
სასწავლო კურსის შინაარსი:
- კომპლექსური მომსახურების არსი;
- მომსახურების ეტაპების მიმოხილვა;
- ნდობის მოპოვების ფაქტორები: პირველი შთაბეჭდილების ეფექტი, არავერბალური და ვერბალური კომუნიკაცია;
- ეფექტური მომსახურების სტანდარტების განხილვა;
- კეთილგანწყობილი ხმა;
- სახელით მიმართვა;
- მომსახურებისთვის არასასურველი ფრაზებისა და სიტყვების პოზიტიურ ჭრილში გარდაქმნა;
- სწორი მოთხოვნილების გამოვლენის ეტაპები;
- მოსმენის უნარის გაუმჯობესება;
- კითხვის დასმის მეთოდები;
- ბიზნეს-წერილების ეტიკეტი და ნორმები;
- შეთავაზების ფორმის შემუშავება;
- წინააღმდეგობების ცოდნის მნიშვნელობა;
- ქეისების განხილვა და ანალიზი;
- მომხმარებლის დარწმუნების ტექნიკები;
- რთული მომხმარებელი;
- თანაგუნდელების მიერ ერთმანეთის შეფასება;
- მოლაპარაკების დასრულების კომპონენტები;
- ერთგული მომხმარებლებისადმი ყურადღება;
- ტრენინგისა და საკუთარი თავის შეფასება;
ტრენინგის მოსალოდნელი შედეგები:
ტრენინგის გავლის შემდეგ მსმენელები შეძლებენ:
ცოდნისა და კომპეტენციის ამაღლებას მომსახურებაში;
მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებას.
კურსის ხანგრძლივობა: 12 საათი (4 შეხვედრა)
ტრენინგები ჩატარდება: შაბათ-კვირას 12:00 საათზე (თითოეული შეხვედრის ხანგრძლივობა 3 საათი)
ტრენინგ-კურსის ღირებულება: 200 ლარი
კორპორატიული დამკვეთებისთვის (იურიდიული პირებისთვის) ტრენინგების ჩატარების დრო და ღირებულება განისაზღვრება ინდივიდუალური შეთანხმების საფუძველზე.
ტრენინგზე რეგისტრაციისთვის გამოგზავნეთ შევსებული სააპლიკაციო ფორმა ელ.ფოსტაზე trainings@beckey.ge 2017 წლის 30 ივნისის ჩათვლით.
ტრენინგის გავლის შემდეგ მსმენელები შეძლებენ:
ცოდნისა და კომპეტენციის ამაღლებას მომსახურებაში;
მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებას.
კურსის ხანგრძლივობა: 12 საათი (4 შეხვედრა)
ტრენინგები ჩატარდება: შაბათ-კვირას 12:00 საათზე (თითოეული შეხვედრის ხანგრძლივობა 3 საათი)
ტრენინგ-კურსის ღირებულება: 200 ლარი
კორპორატიული დამკვეთებისთვის (იურიდიული პირებისთვის) ტრენინგების ჩატარების დრო და ღირებულება განისაზღვრება ინდივიდუალური შეთანხმების საფუძველზე.
ტრენინგზე რეგისტრაციისთვის გამოგზავნეთ შევსებული სააპლიკაციო ფორმა ელ.ფოსტაზე trainings@beckey.ge 2017 წლის 30 ივნისის ჩათვლით.
- სავარაუდო თარიღი გასულია
- ჩატარების ადგილი თბილისი
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა საღამოს