GE
მარკეტინგის მენეჯმენტის კურსი
ღირებულება: 320 ლარი
ტრენინგის შესახებ:
ტრენინგის მიზანია მსმენელს აუხსნას მარკეტინგის ზოგადი არსი, მისი ფუნქცია ბიზნესში, აგრეთვე მარკეტინგის როლი სტრატეგიული და საოპერაციო გადაწყვეტილებების მიღების პროცესში. მსმენელები გაეცნობიან მარკეტიგული ქვედისციპლინების მნიშვნელობასა და საქართველოს ეკონომიკის რეალობასთან მისადაგებული სხვადასხვა მარკეტინგული ტაქტიკის შედარებით ანალიზს.
 
ტრენინგის მეორე ნაწილი მოიცავს მარკეტინგული კვლევების ჩატარების აუცილებლობას თითოეული კომპანიის წინვლისათვის. კვლევის სახეების, სამიზნე ჯგუფების შერჩევას, აგრეთვე კვლევის ბიუჯეტისა და ანგარიშის წარდგენას.
 
ტრენინგი განკუთვნილია ბიზნესის სფეროში მოღვაწე დაინტერესებული პირებისათვის, რომელთაც აქვთ ურთიერთობა მომხმარებელთან, აინტერესებთ ბაზრის
მოპოვებაზე ორიენტირებული სტრატეგიული დაგეგმარება, ან უბრალოდ ზრუნავს კლიენტების კმაყოფილების ხარისხსა და შენარჩუნებაზე.
 
ტრენინგის თემატიკა:
  • მარკეტინგი და მარკეტინგული პროცესების განსაზღვრა; მარკეტინგული გარემო;
  • სამომხმარებლო გარემო და მისი გავლენა კლიენტის კმაყოფილებასა და სენარჩუნების ხარისხზე;
  • ბაზრის მოპოვებაზე ორიენტირებული სტრატეგიული დაგეგმარება და ფასწარმოქმნის სტრატეგია;
  • მარკეტინგული მიქსის ჩამოყალიბება;
  • ახალი პროდუქტის შექმნა, განვითარება და მისი სასიცოცხლო ციკლი;
  • რეკლამა; საზოგადოებასთან ურთიერთობა;
  • გაყიდვების მხარდაჭერა და მარკეტინგული კომუნიკაციის არხები;
  • ბრენდინგი;
  • კვლევების მიზნისა და ამოცანების განსაზღვრა;
  • სამიზნე ჯგუფების განსაზღვრა და მონაცემთა მოგროვებს ინსტრუმენტები;
  • კვლების სახეები, მისი დაგეგმის ეტაპები და შერჩევის მეთოდების განსაზღვრა;
  • კვლევის ბიუჯეტირება და ანგარიშის წარდგენა.
ტრენერი: თამარ საყვარელიძე
10-წლიანი გამოცდილება ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების შემუშავება-განხორციელებისა და დანერგვის კუთხით კერძო თუ საჯარო ორგანიზაციებში. აქვს დიდი გამოცდილება მედიასთან ურთიერთობისა და საზოგადოებრივი განვითარების სტრატეგიის დასახვის მხრივ. 2010 წლიდან დღემდე არის ACT Research-ის კონსულტანტი; 2007-2011 GIPA-ს ლექტორი PR and Media Relations; 2013 წლიდან დღემდე ილიაუნის პროფესორი.
2015 წლიდან შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ტრენინგ ცენტრის პიარისა და ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების ტრენერი.
 
ტრენინგის ხანგრძლივობა: 22 სთ.
ტრენინგის ღირებულება: 320 ლარი (თანხის გადახდა შესაძლებელია ორ ნაწილად).
ტრენინგის დაწყების თარიღი: 20 იანვარი
განაცხადის შეტანის ბოლო ვადაა: 16 იანვარი
ტრენინგი ტარდება კვირაში სამჯერ: სამშაბათი/პარასკევი: 19:00
სასწავლო მასალები უფასოა, შედის სწავლის ღირებულებაში.
 
კურსის გავლის შემთხვევაში თქვენ მიიღებთ შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ორენოვან სერტიფიკატს, ქართულ და ინგლისურ ენაზე.
 
საბანკო რეკვიზიტები:
ს.ს. „თიბისი“ ბანკი
კოდი: GE52TB7505036080100001
საიდ. კოდი: 229 275 405
 
პროგრამაზე გათვალისწინებული არის შემდეგი სახის ფასდაკლებები:
  1. ტრენინგ ცენტრის კურსდამთავრებულთათვის, ყოველი მომდევნო ტრენინგი იქნება 25%-იანი ფასდაკლებით;
  2. ერთი ორგანიზაციიდან ორი ან ორზე მეტი ადამიანის მონაწილეობის შემთხვევაში, თითოეული მონაწილე ისარგებლებს 15%-იანი ფასდაკლებით;
  3. ოჯახის წევრებზე ვრცელდება 15%-იანი ფასდაკლება.
  • სავარაუდო თარიღი გასულია
  • ჩატარების ადგილი თბილისი
  • სწავლების ენა ქართული
  • სწავლის ფორმა საღამოს
განიხილეთ და ნახეთ შეფასებები სასწავლო პროგრამებზე - შეუერთდით Aris.ge- განათლების ფეისბუკის ჯგუფს - ტრენინგები, კურსები, პროგრამები