რესტორნის საქმე და სერვის მენეჯერის სერტიფიცირებული კურსები
NB აკადემია, რომელიც 2010 წლიდან ფუნქციონირებს, გთავაზობთ რესტორნის მენეჯმენტის სემსწავლელ სერთიფიცირებულ კურსებს.
სარესტორნო საქმის წარმოება და სერვისის მენეჯერი:
- რესტორნის წარმოშობის ისტორია და ობიექტი სტიპები.
- რესტორნის მომსახურე პერსონალის სტრუქტურა და მათი მოვალეობები.
- მიმტანის სამუშაო აღწერილობა, გარეგნული იერი(dresscode) და მისი მოვალეობები (სტუმრების დახვედრა და მომსახურეობა; ურთიერთობა მომხმარებელთან)
- მიმტანების შერჩევა, მიღება და მომზადება.
- რა არის მენიუ და მისი ტიპები (კერძების შეთავაზების თანმიმდევრობა)
- კერძების სახესხვაობები და მათი მიწოდების თავისებურებანი.
- მომსახურების სახეები და სერვირების ტიპები.
- სარესტორნო ინვენტარის დანიშნულება და მათი გამოყენება.
- მომხმარებელთან ურთიერთობის ერთიანი წესი,სირთულეები და ეთიკის ნორმები.
- ბანკეტი, ქორწილი, ქეითერინგი, სხვა და სხვა სადღესასწაულო სუფრების მომსახურება.
- რესტორნის ბიზნესი-როგორც ერთ ერთი ეფექტური მიმართულება და მისი წარმატების რამდენიმე ფაქტორი.
- მარკეტინგი და გაყიდვები.
კურსის ხანგრძლივობა: 10 ლექცია. კვირაში სამჯერ. ლექციის ხანგრძლივობა 1.5 საათი.
კურსის ღირებულება: ჯგუფში(2-5კაცი) - 300 ლარი. ინდივიდუალურად 400 ლარი.
კურსის ხელმძღვანელი: 5-წლიანი გამოცდილების მქონე ანამაზმიშვილი
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ორენოვანი სერტიფიკატი.
მიღებაწარმოებს წინასწარი ჩაწერით.
- სავარაუდო თარიღი გასულია
- ჩატარების ადგილი თბილისი
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა დღის