ბიზნეს ადმინისტრირების სასერტიფიკატო კურსი
პროგრამის მიზანი:
პროგრამის მიზანს წარმოადგენს – ინტერაქტიული ლექციებით მსმენელს მივცეთ ცოდნა, განუვითაროთ მენეჯერული უნარები და პოტენციალი, რომლითაც განახორციალებენ საკუთარი ან სხვისი, მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმატებულად მართვას.
მიიღონ პრაქტიკულ ცოცხალი ბიზნესის მაგალითების და სხვადასხვა სიტუაციური ამოცანების განხილვაზე დაფუძნებული ცოდნა, დაგროვილი გამოცდილების მათთვის გაზიარებით გაანალიზონ სხვადასხვა მოქმედ ბიზნესში, როგორც მიღწეული წარმატებების, ასევე დაშვებული შეცდმების გამომწვევი ფაქტორები, ჩაწვდნენ მენეჯერის ამოცანებს, გამოავლინონ თავიანთი შესაძლებლობები და მახდინონ პრაქტიკაში მისი რეალიზება.
პროგრამის სტრუქტურა: პროგრამა შედგება სამი ეტაპისგან
პროგრამის მიზანს წარმოადგენს – ინტერაქტიული ლექციებით მსმენელს მივცეთ ცოდნა, განუვითაროთ მენეჯერული უნარები და პოტენციალი, რომლითაც განახორციალებენ საკუთარი ან სხვისი, მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმატებულად მართვას.
მიიღონ პრაქტიკულ ცოცხალი ბიზნესის მაგალითების და სხვადასხვა სიტუაციური ამოცანების განხილვაზე დაფუძნებული ცოდნა, დაგროვილი გამოცდილების მათთვის გაზიარებით გაანალიზონ სხვადასხვა მოქმედ ბიზნესში, როგორც მიღწეული წარმატებების, ასევე დაშვებული შეცდმების გამომწვევი ფაქტორები, ჩაწვდნენ მენეჯერის ამოცანებს, გამოავლინონ თავიანთი შესაძლებლობები და მახდინონ პრაქტიკაში მისი რეალიზება.
პროგრამის სტრუქტურა: პროგრამა შედგება სამი ეტაპისგან
- ინტერაქტიული ლექცია – პრაქტიკული მეცადინეობები;
- ბიზნეს გეგმის მომზადება;
- ეტაპი – ბიზნეს გეგმის დაცვა.
პროგრამის თემატიკა:
1. ეტაპი – ინტერაქტიული ლექცია – პრაქტიკული მეცადინეობები
1. ეტაპი – ინტერაქტიული ლექცია – პრაქტიკული მეცადინეობები
- მენეჯმენტის არსი და თანამედროვე მიდგომები, მართვის პრინციპები და ამოცანები, მიზანი დამიზნის განსაზღვრა, სტრატეგიული და ოპერატიული გეგმის შემუშავება, ორგანიზაციული მოწყობის ფორმები, კომპანიის განვითარების სტადიები, კოორდინაცია – როგორც პროცესების, ასევე ადამიანების, ფუნქციონალური მოვალეობები და დანიშნულებები, მოტივაცია – სულიერი ენერგიის მართვა, მოტივატორები და მათი მოდელირება, კადრები – დანიშვნის ამოცანა, კადრების შერჩევა, საკვალიფიკაციო მატრიცა, კადრების განვითარება, კონტროლი – თვითკონტროლი, ურთიერთკონტროლი, სისტემური კონტროლი, ინდიკატორები, სტრატეგიული რუკები – მატერიალური და არამატერიალური აქტივების ურთიერთმოქმედების გავლენა გრძლევადიან ფასეულობებზე.
- ორგანიზაციაში მენეჯერული აღიცხვა, საფინანსო გეგმა, შემოსავლებისა და დანახარჯების სტრუქტურა, წაუგებლობის წერტილი, ნაღდი ფულის მოძრაობის უწყისი, მოგება ზარალის უწყისი, აქტივებისა და ვალდებულებების ბალანსი, რენტაბელობის განსაზღვრა, ფინანსური ანალიზი მისი გავლენა და მათი გამოყენება მენეჯერული გადაწყვეტილებებისას, ანგარიშსწორების ფორმები, საბანკო პროდუქტები და მათი შერჩევა, საერთაშორისო ურთიერთობებისას ვალუტის შერჩევის თავისებურებანი და რისკებისგან დაზღვევა.
- მარკეტინგული კვლევა, გასაღების ბაზრის კვლევა, ფირმის საქმიანობის კვლევა, მარკეტინგის სტრატეგიული გეგმის შემუშავება და რეალიზაცია, მარკეტინგის ამოცანები, მარკეტინგის ტიპები, მყიდველის ქცევის მოდელი, მყიდველის ქცევაზე მოქმედი ფაქტორები, იმიჯი და PR, მარკეტინგის მენეჯერის „სამუშაო ინსტრუმენტები“, საჯარო გამოსვლის ხელოვნება.
სწავლების პროცესში ძირითადი აქცენტი კეთდება ქართული ბიზნეს რეალობაში არსებული ქეისების ანალიზზე, პროგრამას აქვს მაქსიმალურად პრაქტიკული ხასიათი. - თემატიკების მიხედვით პრაქტიკულ მეცადინეობებზე ქართული და უცხოური ბიზნეს ქეისების განხილვა
- ბიზნეს გეგმის სტრუქტურის შესწავლა
სულ 36 – 2 საათიანი ლექცია
2. ეტაპი – ბიზნეს გეგმის მომზადება
კურსდამთავრებულები დამოუკიდებლად იწყებენ მუშაობას კონკრეტულ (ან ვირტუალურ) კომპანიისათვის ბიზნეს გეგმის შედგენაზე. მუშაობის მსვლელობისას, მსმენელს საჭიროების შემთხევაში ინდივიდუალურად, ჩაუტარდებათ ერთი დამატებითი კონსულტაცია.
3. ეტაპი – ბიზნეს გეგმის დაცვა
კურსდამთავრებული წარმოგვიდგენს და დაგვისაბუთებს ბიზნეს გეგმაში მოცემულ თითოეულ პუნქტს და შესაბამისად პროგრამის ხელმძღვანელის და ადმინისტრაციის შეფასების საფუძველზე გაიცემა ცოდნის დამადასტურებელი სერტიფიკატი.
პროგრამის პედაგოგები:
კურსდამთავრებულები დამოუკიდებლად იწყებენ მუშაობას კონკრეტულ (ან ვირტუალურ) კომპანიისათვის ბიზნეს გეგმის შედგენაზე. მუშაობის მსვლელობისას, მსმენელს საჭიროების შემთხევაში ინდივიდუალურად, ჩაუტარდებათ ერთი დამატებითი კონსულტაცია.
3. ეტაპი – ბიზნეს გეგმის დაცვა
კურსდამთავრებული წარმოგვიდგენს და დაგვისაბუთებს ბიზნეს გეგმაში მოცემულ თითოეულ პუნქტს და შესაბამისად პროგრამის ხელმძღვანელის და ადმინისტრაციის შეფასების საფუძველზე გაიცემა ცოდნის დამადასტურებელი სერტიფიკატი.
პროგრამის პედაგოგები:
- გიორგი ჭავჭავაძე – ბიზნესმენი, ამჟამად წარმოადგენს ამერიკულ ჰოლდინგურ კომპანიის -RDS– ბიზნეს კონსულტანტს, ამავდროულად GIPA -ს პედაგოგი .
შპს ,,ინტელექტ ცენტრში“ მოღვაწეობს 2007 წლიდან. - ირმა ბერძენიშვილი - ფსიქოლოგი; ბიზნეს ტრენერი; HR კონსულტანტი – შპს ,,ინტელექტ ცენტრში“ მოღვაწეობს 2007 წლიდან, ამავდროულად GIPA -ს პედაგოგი.
- თამთა მეძმარიაშვილი - მარკეტინგის სპეციალისტი - MBA ტრენერი, კონსულტანტი, მოქმედი მარკეტოლოგი.
კურსის შემადგენლობა:
- მენეჯმენტი - 24 საათი
- ფინანსური აღრიცხვა - 16 საათი
- მარკეტინგი - 16 საათი
- ბიზნეს ფსიქოლოგია - 16 საათი
- პროგრამის ხანგრძლივობა 3 თვე თვეში 12 - 2 (ასტრონომიული) სთ-იანი ლექცია.
გთავაზობთ 10% ფასდაკლებას! სრული კურსის ღირებულებაა 755 ლარი ნაცვლად 840 ლარისა.
საუკეთესო კურსდამთავრებულებს მიეცემათ რეკომენდაცია!
ჩვენს სასწავლო ცენტრში სწავლის და მომსახურების ღირებულების გადახდა შეგიძლიათ, როგორც ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორებით, სამ ეტაპად!
ღია კარის დღეზე დასწრება შესაძლებელია ყველ დაინტერესებული პირისთვის.
,,ინტელექტ ცენტრი” აქტიურად თანამშრომლობს სხვადასხვა კომპანიასთან და საუკეთესო კურსდამთავრებულებს აგზავნის სტაჟირებაზე. მსმენელებს კურსის ბოლოს ჩაუტარდებათ შესაბამისი ტესტირება, გამორჩეულებს რეკომენდაციას მისცემს პედაგოგი და მათ CV-ს იტოვებს ,,ინტელექტ ცენტრის” ბაზაში, დამკვეთი კომპანიისგან სტაჟიორის ან კადრის მოთხოვნისთანავე ხდება მათი მონაცემების გაგზავნა. სადაც მიიღებენ რეალურ პრაქტიკას და აქტიურად გამოიყენებენ ჩვენთან მიღებულ ცოდნას. ვაკანსიის შემთხვევაში კი მათ უფრო მეტი შანსი ექნებათ, რომ დასაქმდნენ იმავე კომპანიაში.
მიმდინარეობს რეგისტრაცია!
საუკეთესო კურსდამთავრებულებს მიეცემათ რეკომენდაცია!
ჩვენს სასწავლო ცენტრში სწავლის და მომსახურების ღირებულების გადახდა შეგიძლიათ, როგორც ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორებით, სამ ეტაპად!
ღია კარის დღეზე დასწრება შესაძლებელია ყველ დაინტერესებული პირისთვის.
,,ინტელექტ ცენტრი” აქტიურად თანამშრომლობს სხვადასხვა კომპანიასთან და საუკეთესო კურსდამთავრებულებს აგზავნის სტაჟირებაზე. მსმენელებს კურსის ბოლოს ჩაუტარდებათ შესაბამისი ტესტირება, გამორჩეულებს რეკომენდაციას მისცემს პედაგოგი და მათ CV-ს იტოვებს ,,ინტელექტ ცენტრის” ბაზაში, დამკვეთი კომპანიისგან სტაჟიორის ან კადრის მოთხოვნისთანავე ხდება მათი მონაცემების გაგზავნა. სადაც მიიღებენ რეალურ პრაქტიკას და აქტიურად გამოიყენებენ ჩვენთან მიღებულ ცოდნას. ვაკანსიის შემთხვევაში კი მათ უფრო მეტი შანსი ექნებათ, რომ დასაქმდნენ იმავე კომპანიაში.
მიმდინარეობს რეგისტრაცია!
- სავარაუდო თარიღი გასულია
- ჩატარების ადგილი თბილისი
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა საღამოს