სასტუმროს მართვა
ღირებულება:
750
ლარი
კურსის მიზანი:
მონაწილეთა მომზადება, მათთვის თეორიული და პრაქტიკული ცოდნის გადაცემა, სხვადასხვა აუცილებელი უნარის გამომუშავება, ეფექტურად მუშაობისათვის აუცილებელი თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების შესაძლებლობის მიცემა.
კურსის თემატიკა:
ურთიერთგაცნობა, საგნის არსი და მისი მნიშვნელობა, სასტუმროს მომსახურების სფეროს თანამშრომლების როლი, სამუშაოსთვის აუცილებელი მახასიათებლები და მათი განვითარების გზები, მომსახურების ეტიკეტი, საზოგადოებასთან ურთიერთობის საფუძვლები ( მარკეტინგის როლი სასტუმროში), სასტუმროს პროდუქტის რეალიზაციის საფუძვლები, სასტუმრო დაწესებულებების ისტორიული განვითარება, FRONT-DESK-ის თანამშრომელთა შესაფერისი მოქცევა, სასტუმრო ოთახების კატეგორიები, სასტუმროს განყოფილებები, სასტუმროს მართვის სტრუქტურა აღმასრულებელკომიტეტი.
სტუმრების მიღება - განთავსების სამსახური, დაჯავშნის სამსახური - სატელეფონო ეტიკეტი.
სტუმრის რეგისტრაცია სასტუმროში - საერთაშორისო სტანდარტიზაცია (CHECK IN), პრეტენზიების მიღება სტუმრებისაგან, სასტუმროს მარკეტინგი, სასტუმროს დასუფთავების სამსახური, სამედიცინო მომსახურება სასტუმროში და სხვა.
მეთოდი: თეორიული ნაწილი დაბალანსებულია პრაქტიკული სავარჯიშოებით. გამოიყენება: პრეზენტაციები, როლური თამაშები, სასწავლო ქეისები.
თეორიული კურსის ხანგრძლივობა - 60 საათი
პრაქტიკული კურსი/სტაჟირება – 16 საათი
მეცადინეობები ტარდება კვირაში 2 ჯერ
ტრენინგის ხანგრძლივობა 2 საათი
სტაჟირება მიმდინარეობს საერთაშორისო ქსელის პრესტიჟულ სასტუმროებში საქართველოს მასშტაბით: Marriott, Courtyard Marriott, Sheraton, Holiday Inn,Rooms Hotel Kazbegi და სხვა. სტაჟირების დროს შეისწავლით სასტუმროს მართვის კომპიუტერულ პროგრამას Opera, პრაქტიკულად განახორციელებთ სხვადასხვა ოპერაციებს, შეიძენთ საჭირო უნარ-ჩვევებს.
სტუდენტები მიიღებიან გასაუბრების საფუძველზე
ფასი მოიცავს:
მონაწილეთა მომზადება, მათთვის თეორიული და პრაქტიკული ცოდნის გადაცემა, სხვადასხვა აუცილებელი უნარის გამომუშავება, ეფექტურად მუშაობისათვის აუცილებელი თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების შესაძლებლობის მიცემა.
კურსის თემატიკა:
ურთიერთგაცნობა, საგნის არსი და მისი მნიშვნელობა, სასტუმროს მომსახურების სფეროს თანამშრომლების როლი, სამუშაოსთვის აუცილებელი მახასიათებლები და მათი განვითარების გზები, მომსახურების ეტიკეტი, საზოგადოებასთან ურთიერთობის საფუძვლები ( მარკეტინგის როლი სასტუმროში), სასტუმროს პროდუქტის რეალიზაციის საფუძვლები, სასტუმრო დაწესებულებების ისტორიული განვითარება, FRONT-DESK-ის თანამშრომელთა შესაფერისი მოქცევა, სასტუმრო ოთახების კატეგორიები, სასტუმროს განყოფილებები, სასტუმროს მართვის სტრუქტურა აღმასრულებელკომიტეტი.
სტუმრების მიღება - განთავსების სამსახური, დაჯავშნის სამსახური - სატელეფონო ეტიკეტი.
სტუმრის რეგისტრაცია სასტუმროში - საერთაშორისო სტანდარტიზაცია (CHECK IN), პრეტენზიების მიღება სტუმრებისაგან, სასტუმროს მარკეტინგი, სასტუმროს დასუფთავების სამსახური, სამედიცინო მომსახურება სასტუმროში და სხვა.
მეთოდი: თეორიული ნაწილი დაბალანსებულია პრაქტიკული სავარჯიშოებით. გამოიყენება: პრეზენტაციები, როლური თამაშები, სასწავლო ქეისები.
თეორიული კურსის ხანგრძლივობა - 60 საათი
პრაქტიკული კურსი/სტაჟირება – 16 საათი
მეცადინეობები ტარდება კვირაში 2 ჯერ
ტრენინგის ხანგრძლივობა 2 საათი
სტაჟირება მიმდინარეობს საერთაშორისო ქსელის პრესტიჟულ სასტუმროებში საქართველოს მასშტაბით: Marriott, Courtyard Marriott, Sheraton, Holiday Inn,Rooms Hotel Kazbegi და სხვა. სტაჟირების დროს შეისწავლით სასტუმროს მართვის კომპიუტერულ პროგრამას Opera, პრაქტიკულად განახორციელებთ სხვადასხვა ოპერაციებს, შეიძენთ საჭირო უნარ-ჩვევებს.
სტუდენტები მიიღებიან გასაუბრების საფუძველზე
ფასი მოიცავს:
- სერტიფიკატი და სარეკომენდაციო წერილი
- სტაჟირება საერთაშორისო ქსელის პრესტიჟულ სასტუმროებში
- სერვისის სფეროში დასაქმების პერსპექტივა
დაინტერესებულმა პირებმა შეავსეთ ამ ვებ–გვერდზე განთავსებული სააპლიკაციო ფორმა.
- სავარაუდო თარიღი გასულია
- ჩატარების ადგილი თბილისი
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა საღამოს