მარკეტინგი და მომხმარებლის ქცევა
ღირებულება:
240
ლარი
ტრენინგის მიზანია მსმენელს აუხსნას მარკეტინგის ზოგადი არსი, მისი ფუნქცია ბიზნესში, აგრეთვე მარკეტინგის როლი სტრატეგიული და საოპერაციო გადაწყვეტილებების მიღების პროცესში.
მსმენელები გაეცნობიან მარკეტიგული ქვედისციპლინების მნიშვნელობასა და საქართველოს ეკონომიკის რეალობასთან მისადაგებული სხვადასხვა მარკეტინგული ტაქტიკის შედარებით ანალიზს.
ტრენინგის თემატიკა:
მსმენელები გაეცნობიან მარკეტიგული ქვედისციპლინების მნიშვნელობასა და საქართველოს ეკონომიკის რეალობასთან მისადაგებული სხვადასხვა მარკეტინგული ტაქტიკის შედარებით ანალიზს.
ტრენინგის თემატიკა:
- მარკეტინგი და მარკეტინგული პროცესების განსაზღვრა;
- სტრატეგიული დაგეგმარება;
- მარკეტინგული გარემო;
- მარკეტინგული მიქსის ჩამოყალიბება;
- სეგმენტაცია/პოზიციონირება;
- ახალი პროდუქტის შექმნა და განვითარება;
- პროდუქტი და მომხმარებლის სტრატეგია;
- რეკლამა;
- გაყიდვების მხარდაჭერა და მარკეტინგული კომუნიკაციის არხები;
- საზოგადოებასთან ურთიერთობა;
- მომხმარებელი, მომხმარებლის ქცევა და მისი მართვა;
- მომხმარებლის ქცევის მოდელები და მოტივაცია;
- გადაწყვეტილების მიღების პროცესი.
ტრენინგის ხანგრძლივობა: 24 სთ.
ტრენინგს დაწყების თარიღი: 25 აპრილი, 2012 წ.
ტრენინგი ტარდება კვირაში სამჯერ: ორშაბათი/ოთხშაბათი/პარასკევი 19:30 სთ.
კურსების გავლის შემთხვევაში თქვენ მიიღებთ საერთაშორისო სტანდარტის ორენოვან სერთიფიკატს, ხოლო საუკეთესო შედეგის მქონე დელეგატები დამატებით მიიღებენ სარეკომენდაციო წერილს.
რეგისტრაციისთვის გთხოვთ, შეავსოთ ამ ვებ-გვერდზე განთავსებული სააპლიკაციო ფორმა.
მიმდინარეობს რეიგსტრაცია!
ტრენინგს დაწყების თარიღი: 25 აპრილი, 2012 წ.
ტრენინგი ტარდება კვირაში სამჯერ: ორშაბათი/ოთხშაბათი/პარასკევი 19:30 სთ.
კურსების გავლის შემთხვევაში თქვენ მიიღებთ საერთაშორისო სტანდარტის ორენოვან სერთიფიკატს, ხოლო საუკეთესო შედეგის მქონე დელეგატები დამატებით მიიღებენ სარეკომენდაციო წერილს.
რეგისტრაციისთვის გთხოვთ, შეავსოთ ამ ვებ-გვერდზე განთავსებული სააპლიკაციო ფორმა.
მიმდინარეობს რეიგსტრაცია!
- სავარაუდო თარიღი გასულია
- ჩატარების ადგილი თბილისი
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა საღამოს