პრაქტიკული მარკეტინგის ექსკლუზიური კურსი
ღირებულება:
250
ლარი
ბიზნეს-განათლების ცენტრი KEY გთავაზობთ პრაქტიკული მარკეტინგის ექსკლუზიურ კურსს.
სასწავლო პროგრამა ფოკუსირებულია მარკეტინგის, როგორც საქმიანობის გაუმჯობესების ღონისძიებების ანალიზის, დაგეგმვის, დანერგვისა და კონტროლის პროცესის, აღქმაზე.
სასწავლო პროგრამა ფოკუსირებულია მარკეტინგის, როგორც საქმიანობის გაუმჯობესების ღონისძიებების ანალიზის, დაგეგმვის, დანერგვისა და კონტროლის პროცესის, აღქმაზე.
პირდაპირი ლექციის, „ქეის-სთადისა’’ და მინიპროექტების მომზადების მეთოდების კომბინაციის საფუძველზე შექმნილი სასწავლო კურსის შედეგად მსმენელები შეძლებენ მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნის, განვითარებისა და მისი შედეგების შეფასების უნარ-ჩვევების გამომუშავებასა და ცოდნის არსებული ან მომავალი სამუშაო ადგილის მოთხოვნებთან შესაბამისობაში მოყვანას.
სასწავლო კურსს გაუძღვება Rakeen Development Georgia-ს მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ნატა გოგოლაძე.
სასწავლო კურსის მიზანი: თეორიული ცოდნისა და რეალური სამუშაო პროცესის ერთმანეთთან დაკავშირება.
კურსი განკუთვნილია:
სტუდენტებისთვის, რომლებსაც გავლილი აქვთ მარკეტინგის საფუძვლები;
დამწყები მარკეტინგის მენეჯერებისთვის;
მარკეტინგის მენეჯერთა ასისტენტებისთვის.
სასწავლო კურსის შინაარსი:
სასწავლო კურსს გაუძღვება Rakeen Development Georgia-ს მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ნატა გოგოლაძე.
სასწავლო კურსის მიზანი: თეორიული ცოდნისა და რეალური სამუშაო პროცესის ერთმანეთთან დაკავშირება.
კურსი განკუთვნილია:
სტუდენტებისთვის, რომლებსაც გავლილი აქვთ მარკეტინგის საფუძვლები;
დამწყები მარკეტინგის მენეჯერებისთვის;
მარკეტინგის მენეჯერთა ასისტენტებისთვის.
სასწავლო კურსის შინაარსი:
- მარკეტინგის არსი და ფუნქციები;
- მარკეტინგის გამოყენება დღევანდელ რეალობაში;
- რა უნდა იცოდეს ყველა მარკეტინგის მენეჯერმა?
- მარკეტინგი და ფინანსები ურთიერქმედებაში;
- დროის მართვა მარკეტინგში:
- როგორ გავანაწილოთ დრო ისე, რომ ყველაფერი მოვასწროთ?
- ციფრული მარკეტინგის როლი ყოველდღიურ მუშაობაში;
- საერთაშორისო მარკეტინგის მექანიზმების გამოყენება სამუშაო პროცესში;
- მარკეტინგული კვლევების მნიშვნელობა და როლი საქმიანობის პროცესში;
- მარკეტინგული გეგმის შედგენა და მისი შედეგების შეფასება:
- სასწავლო კურსის ბოლოს მსმენელები მინიპროექტის სახით შეადგენენ რეალურ მარკეტინგულ გეგმას.
ტრენინგის მოსალოდნელი შედეგები:
ტრენინგის გავლის შემდეგ მსმენელები შეძლებენ:
სწორად დასახონ მარკეტინგის მიზნები;
განსაზღვრონ საკუთარი როლი მთლიან კოლექტივში;
შეადგინონ მარკეტინგული გეგმა.
კურსის ხანგრძლივობა: 12 საათი (3 კვირა)
ტრენინგები ჩატარდება: ყოველი კვირის ორშაბათს და ოთხშაბათს 19:00 საათზე (თითოეული შეხვედრის ხანგრძლივობა 2 საათი)
ტრენინგ-კურსის ღირებულება: 250 ლარი.
სწორად დასახონ მარკეტინგის მიზნები;
განსაზღვრონ საკუთარი როლი მთლიან კოლექტივში;
შეადგინონ მარკეტინგული გეგმა.
კურსის ხანგრძლივობა: 12 საათი (3 კვირა)
ტრენინგები ჩატარდება: ყოველი კვირის ორშაბათს და ოთხშაბათს 19:00 საათზე (თითოეული შეხვედრის ხანგრძლივობა 2 საათი)
ტრენინგ-კურსის ღირებულება: 250 ლარი.
ტრენინგზე რეგისტრაციისთვის გამოგზავნეთ შევსებული სააპლიკაციო ფორმა ელ.ფოსტაზე [email protected] 2017 წლის 25 ივნისის ჩათვლით.
- სავარაუდო თარიღი გასულია
- ჩატარების ადგილი თბილისი
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა საღამოს