სასერთიფიკატო კურსი გაყიდვებსა და მარკეტინგში
ღირებულება:
300
ლარი
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტის უწყვეტი განათლების სამსახური (CIU ULLL) გთავაზობთ სასერთიფიკატო კურსებს, ტრენინგებს, სემინარებს თქვენი პროფესიული წინსვლისა და წარმატებული კარიერისათვის.
სასერთიფიკატო კურსი - გაყიდვები და მარკეტინგი
კურსის მიზანი: მარკეტინგისა და გაყიდვების მართვის პრინციპების გაცნობა, გაყიდვების დაგაგმვისა და მისი კონტროლის მექანიზმების შესწავლა, მომხმარებლის ფსიქოლოგიის ცოდნა, გაყიდვების რისკების პროგნოზირების მეთოდების შესწავლა და ახალ იდეების გენერირება გაყიდვების დიზაინში.
სამიზნე ჯგუფი: ბიზნესის სფეროში მარკეტინგისა და გაყიდვების პოზიციაზე მომუშავე პროფესიონალები, მცირე და საშუალო ბიზნესის ხელმძღვანელები, დამწყები მენეჯერები, კონსულტანტები და გაყიდვების სპეციფიკით დაინტერესებული ნებისმიერი ადამიანი, ვისაც სურს გაზარდოს კომპანიის შემოსავლები.
კურსის შედეგები: მსმენელს ეცოდინება მომხმარებელთან მუშაობის მექნიზმები, მსხვილი გაყიდვები, ბაზრის კვლევა, პრეზენტაციის დაგეგმვა, პროდუქტის გასაყიდად დამუშავება, სავაჭრო ფართის მარკეტინგული დაგეგმარება, გაყიდვების გეგმის შემუშავება და მისი კონტროლი, მოსალოდნელი რისკების გათვლა.
ძირითადი თემები:
სასერთიფიკატო კურსი - გაყიდვები და მარკეტინგი
კურსის მიზანი: მარკეტინგისა და გაყიდვების მართვის პრინციპების გაცნობა, გაყიდვების დაგაგმვისა და მისი კონტროლის მექანიზმების შესწავლა, მომხმარებლის ფსიქოლოგიის ცოდნა, გაყიდვების რისკების პროგნოზირების მეთოდების შესწავლა და ახალ იდეების გენერირება გაყიდვების დიზაინში.
სამიზნე ჯგუფი: ბიზნესის სფეროში მარკეტინგისა და გაყიდვების პოზიციაზე მომუშავე პროფესიონალები, მცირე და საშუალო ბიზნესის ხელმძღვანელები, დამწყები მენეჯერები, კონსულტანტები და გაყიდვების სპეციფიკით დაინტერესებული ნებისმიერი ადამიანი, ვისაც სურს გაზარდოს კომპანიის შემოსავლები.
კურსის შედეგები: მსმენელს ეცოდინება მომხმარებელთან მუშაობის მექნიზმები, მსხვილი გაყიდვები, ბაზრის კვლევა, პრეზენტაციის დაგეგმვა, პროდუქტის გასაყიდად დამუშავება, სავაჭრო ფართის მარკეტინგული დაგეგმარება, გაყიდვების გეგმის შემუშავება და მისი კონტროლი, მოსალოდნელი რისკების გათვლა.
ძირითადი თემები:
- მარკეტინგის ზოგადი დებულებები გაყიდვების მართვის სისტემაში
- ბაზრის კვლევის პრინციპების გამოყენება გაყიდვების დაგეგმვაში
- გაყიდვების მეთოდები
- გაყიდვების ფსიქოლოგია
- მომხმარებლის ტიპოლოგია და მასთან ურთიერთობის მეთოდოლოგია
- მომხმარებლის ბაზის დამუშავება და გამოყენება
- პროდუქტის და მომხმარებლის მარკეტინგული დამუშავება
- ეფექტური პრეზენტაცია
- გაყიდვების პროგნოზირება და კონტროლი
- გაყიდვების არხების დადგენა
- გაყიდვების რისკების პროგნოზირების მეთოდი
- ბიუჯეტის დაგეგმვა
- ბრენდების ელემენტების გამოყენება გაყიდვების გაზრდისათვის
- პროდუქტი + მომსახურება - მომგებიანი ბიზნესის წინაპირობა
- გაყიდვების დიზაინი, განლაგება და დაგეგმარება, მერჩენდაიზინგი
- გაყიდვების ოსტატთა უნარ-ჩვევები.
კურსის ხანგრძლივობა: 4 კვირა.
კურსის მოცულობა: 30 საათი (სემინარი 24 სთ, პრაქტიკა 6 სთ.)
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა CIU-ს ორენოვანი სერტიფიკატი.
სპეციალური შეთავაზება: ორგანიზაციიდან წარგზავნილი ერთზე მეტი მსმენელისათვის კურსის ღირებულებაა 250 ლარი.
CIU-ს სტუდენტები და თანამშრომლები სარგებლობენ შეღავათებით.
კურსის დასაწყისი: 7 მაისი, 2012 წ.
მეცადინეობა ჩატარდება:
კურსის მოცულობა: 30 საათი (სემინარი 24 სთ, პრაქტიკა 6 სთ.)
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა CIU-ს ორენოვანი სერტიფიკატი.
სპეციალური შეთავაზება: ორგანიზაციიდან წარგზავნილი ერთზე მეტი მსმენელისათვის კურსის ღირებულებაა 250 ლარი.
CIU-ს სტუდენტები და თანამშრომლები სარგებლობენ შეღავათებით.
კურსის დასაწყისი: 7 მაისი, 2012 წ.
მეცადინეობა ჩატარდება:
- ორშაბათს: 19.00-22.00, აუდიტორია 504
- ხუთშაბათს: 19.00-22.00, აუდიტორია 504.
დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით მითითებული საკონტაქტო ინფორმაციის საშუალებით.
რეგისტრაციისათვის გთხოვთ, შეავსოთ ამ ვებ-გვერდზე განთავსებული სააპლიკაციო ფორმა
მიმდინარეობს რეგისტრაცია!
რეგისტრაციისათვის გთხოვთ, შეავსოთ ამ ვებ-გვერდზე განთავსებული სააპლიკაციო ფორმა
მიმდინარეობს რეგისტრაცია!
- სავარაუდო თარიღი გასულია
- ჩატარების ადგილი თბილისი
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა საღამოს