პირის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების შეფასების განხორციელება დისტანციურად გახდა შესაძლებელი

„ინკლუზიური განათლების დანერგვის, განვითარებისა და მონიტორინგის წესების, აგრეთვე სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა იდენტიფიკაციის მექანიზმის დამტკიცების თაობაზე“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2018 წლის 21 თებერვლის №16/ნ ბრძანებაში ცვლილებები შევიდა.
ცვლილების თანახმად, მე-10 მუხლს დაემატა ახალი მე-7 პუნქტი, რომელიც მულტიდისციპლინურ გუნდს ახალ შესაძლებლობას უჩენს კონკრეტული პირისთვის სტატუსის მინიჭების დროს.
კერძოდ, ახალი ჩანაწერის საფუძველზე “მულტიდისციპლინურმა გუნდმა, საჭიროებიდან გამომდინარე, პირის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების შეფასება შესაძლებელია განახორციელოს დისტანციურად“.
-
რა სხვაობებია ინგლისური ენის მოქმედ და განახლებულ სტანდარტებს შორის – წამყვანი მასწავლებლის პირველადი ანალიზი და შეფასება by ARIS.GE-განათლება
-
აჭარის განათლების, მეცნიერებისა და კულტურის სამინისტრო განცხადებას ავრცელებს by ARIS.GE-განათლება
-
ისტორიის სწავლების „ახალი“ პოლიტიკა სკოლაში – რისკები და გამოწვევები by განათლებული ბლოგი