„ინოვაციური ტრეინინგ ცენტრი I T C“ -ში დაიწყო აქცია :„განვითარების დარღვევები ბავშვებსა და მოზარდებში“ ექსპრეს ტრეინინგ-კურსზე + სერტიფიკატი!
მიმდინარე აქციით ტრეინინგ-კურსზე 400 ლარის ნაცვლად გადაიხდით 130ლარს!
კურსი ჩატარდება დისტანციურად, ონლაინ აუდიტორიაში, კითხვა-პასუხის რეჟიმში ზუმის აპლიკაციის მეშვეობით, სამშაბათი-ხუთშაბათი 15:00 საათზე და დაიწყება 10 აგვისტოდან.
სრული კურსის მოიცავს 10 სალექციო საათს და გადანაწილდება დღეში 2 საათიანი ან 2,5 საათიანი ლექციებით!
ტრეინინგ-კურსის საფასური მიმდინარე აქციით 130 ლარი!
იმისათვის, რომ ისარგებლოთ მიმდინარე აქციით 2 აგვისტომდე უნდა მოახდინოთ განაცხადის შევსება და ნაწილი თანხის ანგარიშშწორება.
კურსის ბოლოს გაიცემა ორენოვანი ლიცენზირებული სერტიფიკატი - შემაჯამებელი ტესტირების საფუძველზე (ტესტირებაზე მონაწილეობის და სერთიფიკატის საფასური 20 ლარი)
ITC-ტრეინინგ ცენტრი გასცემს ორენოვან ლიცენზირებულ სერტიფიკატს, რომელიც აპრობირებულია, როგორც კერძო ისე საჯარო სექტორში!
კურსს წარუძღვება: ფსიქოლოგი, ასოცირებული პროფესორი თბილისის ღია უნივერსიტეტში, მოწვეული ლექტორი ივანე ჯავახილის სახელმწიფო უნივერსიტეტში - თეონა ნუცუბიძე.
- „I T C“ - ტრეინინგ ცენტრი უკვე წლებია აპრობირებულია და გამოირჩევა ინოვაციური და პროფესიონალური ტრეინინგ-კურსებით!
- „I T C“ - ტრეინინგ ცენტრის სასწავლო პროგრამებს ხელმძღვანელობენ პროფესიონალი პროფესორ-მასწავლბელები.
- „I T C“ ორიენტირებულია ინოვაციურ სასწავლო პროგრამებზე;
- „I T C“-ის კურსებით და ცენტრში მიღებული ცოდნით დასაქმებული არიან მსმენელები სხვადასხვა სფეროში და როგორც საჯარო ისე კერძო სტრუქტურაში!
- „I T C“ გამოირჩევა საუკეთესო სასწავლო გარემოთი და მორგებულია მსმენელის მოთხოვნებს.
ტრეინინგ-კურსი ეფუძნება უახლეს კვლევებს და მეთოდებს!
ტრეინინგზე თეორიულ საკითხებთან ერთად განიხილება კონკრეტული პრაქტიკული ქეისები და დავალებები!
კურსი არ მოითხოვს რაიმე საბაზისო ცოდნას და განკუთვნილია:
- მასწავლებლებისთვის,
- ფსიქოლოგებისთვის,
- სტუდენტებისთვის,
- მშობლებისთვის,
- სოც.მუშაკებისთვის,
- ექიმებისთვის,
- და ნებისმიერი დაინტერსებული მსმენელისთვის!
დასწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევები
- დასწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევის განსაზღვრება:
- დასწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევის დეფინიცია;
- დასწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევის მახასიათებლები:
- ენობრივი გადამუშავება
- ვიზუალურ- სივრცითი გადამუშავება
- ვიზუალურ- მოტორული გადამუშავება
- ფონოლოგიური გადამუშავება
- გადამუშავების სისწრაფე
- მუშა მეხსიერების ფუნქციონირება
- აღმასრულებელი ფუნქციები
- დიაგნოსტიკური კრიტერიუმები;
- დასწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევის გამიჯვნა განვითარების სხვა ტიპის პრობლემისგან/ ებისგან, დიფერენციალური დიაგნოზი.
- სწავლის სირთულე თუ დასწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევა?
- სწავლის განსხვავებული სტილი თუ დასწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევა?
- დასწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევის დროს გამოსარიცხი სხვადასხვა გარემოება.
- სკოლამდელი ასაკი
- სასკოლო და დაწყებითი სკოლის ასაკი
- შუა ბავშვობის შემდგომი ასაკი (მოზარდობის დასაწყისი)
- მემკვიდრეობა
- მუცლადყოფნისას, თავის ტვინის პრენატალური განვითარების თავისებურებანი
- თავის ტვინის ფუნქციური ასიმეტრია
- გარემო ფაქტორები
- კითხვის უნარის სპეციფიკური დარღვევა
- წერის უნარის სპეციფიკური დარღვევა
- მათემატიკური/ ანგარიშის უნარის სპეციფიკური დარღვევა
- დასწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევის მქონე ბავშვების/ მოზარდების დახმარება:
- დახმარება ოჯახში
- დახმარება სასწავლო დაწესებულებაში
- პროფესიული დახმარება
- აუტისტური სპექტრის აშლილობა
- აუტიზმის სპექტრის აშლილობის გავრცლება და აქტუალობა.
- აუტიზმის სპექტრის აშლილობის შინაარსი;
- აუტიზმის სპექტრის აშლილობის ძირითადი მახასიათებლები:
- კომუნიკაცია
- სოციალური ურთიერთობები, სოციალური ინტერაქცია
- ქცევა, შეზღუდული ინტერესები
- აუტიზმის სპექტრის აშლილობასთან შესაძლო თანხმლები მდგომარეობები:
- გულყრები, ეპილეფსია
- გენეტიკური დარღვევები
- პიკა
- კუჭ-ნაწლავის დარღვევები
- ძილის დარღვევა
- სენსორული ინტერაქციის დარღვევა
- ყურადღების დეფიციტი, ჰიპერაქტივობა
- შფოთვითი აშლილობა
- დარღვევები სხვა სფეროებში
- დიაგნოსტიკური კრიტერიუმები;
- აუტიზმის სპექტრის აშლილობის გამიჯვნა განვითარების სხვა ტიპის პრობლემისგან/ ებისგან, დიფერენციალური დიაგნოზი.
- რას ვამჩნევთ, როდის და როგორ?
- დედასთან, ნაყოფსა ან/და ახალშობილთან დაკავშირებული ფაქტორები
- გენეტიკური ფაქტორები
- გარემოსთან დაკავშირებული ფაქტორები
- ბიოლოგიური ფაქტორები
- სოციო- ფსიქოლოგიური ფაქტორები
- სხვა შესაძლო ფაქტორები
აუტიზმის სპექტრის აშლილობის მქონე ბავშვების/ მოზარდების დახმარება/ ინტერვენცია:
- სხვადასხვა თერაპიული მიდგომა:
- ABA თერაპია, მისი მნიშვნელობა აუტისტური სპექტრის მქონე ბავშვებისათვის.
- VB თერაპია, მისი მნიშვნელობა აუტისტური სპექტრის მქონე ბავშვებისათვის.
- PRT თერაპია, მისი მნიშვნელობა აუტისტური სპექტრის მქონე ბავშვებისათვის.
- ESDM და მისი მნიშვნელობა აუტისტური სპექტრის მქონე ბავშვებისათვის.
- სხვა თერაპიული მიდგომები (DIR, RDI, TEACCH, SCERTS) და მათი მნიშვნელობა აუტისტური სპექტრის მქონე ბავშვებისათვის.
- აუტისტური სპექტრის მქონე ბავშვების სამედიცინო დახმარება.
აუტიზმის სპექტრის აშლილობის მქონე ბავშვებთანინტერვენციის დაგეგმვა/ განხორციელება, ინტერვენციის პროცესი.
- აუტიზმის სპექტრის აშლილობის მქონე ბავშვების/ მოზარდების სწავლება:
- აუტიზმის სპექტრის აშლილობის მქონე ბავშვების/ მოზარდების ჩართვა სასკოლო გარემოში.
- აუტიზმის სპექტრის აშლილობის მქონე ბავშვების ინტეგრაცია საბავშვო ბაღში.
მსმენელს აქვს შესაძლებლობა სურვილის მიხედვით, კურსის დასრულების შემდგომ აიღოს ორენოვანი ლიცენზირებული სერტიფიკატი ტესტირების (რომელიც მოიცავს ტრეინინგზე განხილული თემების შეჯამებას) საფუძველზე. ტესტირებაზე რეგისტრაციის და სერტიფიკატის საფასური შეადგენს 20 ლარს.
- ს.ს. „თიბისი ბანკი“, ა/ა GE 50TB7841336080100003, მიმღებიშპს „ინოვაციურიტრეინინგცენტრი ITC“
- ს.ს. „საქართველოსბანკი“, ა/ა GE03BG0000000725061400, მიმღები: შპს „ინოვაციური ტრეინინგ ცენტრი“
იჩქარეთ! რაოდენობა შეზღუდულია!
- სავარაუდო თარიღი გასულია
- ჩატარების ადგილი თბილისი
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა საღამოს