ქართულ-ამერიკული სკოლის მე-11 კლასში განხორციელდა პროექტი „საერთაშორისო კონფლიქტები – სადაო ტერიტორიები“
ქართულ-ამერიკული სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლეების ინტერესთა სფეროზე დაყრდნობით გლობალური პრობლემების გეოგრაფიაში განხორციელდა პროექტ- გაკვეთილი „საერთაშორისო კონფლიქტები-სადაო ტერიტორიები“.
მოსწვალეები გადანაწილდენენ ექსპერტებად. ექსპერტებში იყვენენ სადაო ტერიტორიის მომხრე და მოწინააღმდეგე მხარე. გაეცნენ საქმის მასალებს. დაახარისხეს ინფორმაცია, შესაბამისი განმამტკიცებელი არგუმენტების შემუშავებით და შემდგომში საკანონმდებლო ფორმით შექმნეს გადაწყვეტილების ფურცელი. გადაწყვეტილება მიიღეს კენჭისყრით.
მნიშვნელოვანია, რომ პროექტ-გაკვეთილი იყო ინტეგრირებული, მეორე ეტაპზე ისტორიული მასალების დასაზუსტებლად კონსულტაცია შედგა ისტორიის მასწავლებელთან.
პროექტ გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლე გააანალიზებს პოლიტიკური ხასიათის კონფლიქტებს, მათ განვითარებას და სივრცობრივ თავისებურებებს. ჩამოაყალიბეს საკუთარ დამოკიდებულებას აღნიშნული საკითხისადმი. დაადგენს მიზეზ-შედეგობრივ კავშირს ომების, კონფლიქტების წარმოშობის, გამოვლინების ფორმებსა და სივრცობრივ თავისებურებებს შორის.