ტელ: (+995) 555 09 77 33, E-mail: [email protected]
ტელ: (+995) 599 24 23 26, Web: www.bitaedu.com
კურსის მიზანი - მსმენელებს მისცეს წარმოდგენა ციფრული მარკეტინგის, როგორც მარკეტინგის განვითარების თანამედროვე მიმართულებისა და სოციალური მედიის, როგორც ახალი მარკეტინგული კომუნიკაციების პლატფორმის შესახებ. პრაქტიკული მაგალითებისა და სავარჯიშოების მეშვეობით აჩვენოს ციფრული მარკეტინგის და სოციალური მედიის პოპულარიზაციის ინსტრუმენტები.
კურსის შესახებ
კურსი ემყარება ინტერნეტ ტექნოლოგიების, ინფორმაციული ტექნოლოგიისა და კომპიუტერული პროგრამების, სოციალური ქსელების, მარკეტინგში კომპიუტერებისა და მობილური მოწყობილობების გამოყენების შესწავლას. დიგიტალიზაციას მარკეტინგი გადააქვს off-line - დან on-line რეჟიმში. მომხმარებელთან ურთიერთქმედება, პროდუქტის განვითარება, ფასების განთავსება, დისტრიბუცია და განსაკუთრებით მარკეტინგული კომუნიკაციები (რეკლამა, საზოგადოებასთან ურთიერთობა, გაყიდვების ხელშეწყობა) ხდება სწრაფი, ინდივიდუალური, საინტერესო, ინტერაქტიული.ტრადიციული off-line კომუნიკაციები ასევე ხდება მოდერნიზებული, ციფრული, ინტერაქტიული და მიმზიდველი.
ფორმატი
კურსი მოიცავს ვიდეო ლექციებს პრეზენტაციებით და ლექციებით, პრაქტიკულ დავალებებს მეთოდური ინსტრუქციებით და მათი გადაჭრის on-line ტესტების გადამოწმებას, მსმენელის დამოუკიდებელ მუშაობას თვითკონტროლის საფუძველზე.
კურსის პროგრამა
მოდული 1. ციფრული და კლასიკური მარკეტინგი: ურთიერთობები, ინტეგრაცია, პერსპექტივები.
- თემა 1. კლასიკური და ციფრული მარკეტინგი.
- თემა 2. სამიზნე სეგმენტების და კომუნიკაციის საშუალებების არჩევანი.
მოდული 2. ინტერნეტი, როგორც ციფრული მარკეტინგის მთავარი საშუალება.
- თემა 3. საიტები, მობილური პროგრამები, სადესანტო გვერდები.
- თემა 4. SEO.
- თემა 5. კონტექსტური რეკლამა.
- თემა 6. ელ.ფოსტით მარკეტინგი, მესინჯერის პოპულარიზაცია და CPA მარკეტინგი.
- თემა 7. ჩვენება (ბანერი) რეკლამა.
- თემა 8. მონაცემთა ანალიზი და ვებ – ანალიტიკა.
მოდული 3. სოციალური ქსელები.
- თემა 9. კონტენტ მარკეტინგი.
- თემა 10. მიზნობრივი /თარგეტირებული/ რეკლამა.
მოდული 4. Off-line ციფრული მარკეტინგული ინსტრუმენტები.
- თემა 11. ციფრული ეკონომიკა.
- თემა 12. Off-line ციფრული რეკლამა.
მოდული 5. ციფრული მარკეტინგის საინფორმაციო სისტემები.
- თემა 13. CRM სისტემები.
- თემა 14. დიდი მონაცემები / Big Data/ მარკეტინგში.
სწავლის შედეგები
ტრენინგის შედეგად, სტუდენტებს ეცოდინებათ და შეძლებენ გამოიყენონ ციფრული მარკეტინგის მეთოდები, სოციალურ ქსელებში პოპულარიზაციას.
ჩამოყალიბებული კომპეტენციები
- მომხმარებელთა ქცევის ანალიზის, ორგანიზაციის სტრატეგიის შემუშავებისა და განხორციელების უნარების ფლობა, რომელიც მიზნად ისახავს მომხმარებლებთან გრძელვადიანი ურთიერთსასარგებლო ურთიერთობების დამყარებას.
- ინტერნეტში მარკეტინგული საკომუნიკაციო საქმიანობის განვითარების შესაძლებლობა.
- ციფრული გარემოს გავლენის შეფასების შესაძლებლობა სახელმწიფო და მუნიციპალური ადმინისტრაციების ორგანიზაციების ფუნქციონირებაზე, ორგანიზაციის კონკურენტულ გარემოზე, სხვადასხვა საქონლისა და მომსახურების ბაზრებზე.
- სავარაუდო თარიღი დეკემბერი 2024
- ჩატარების ადგილი თბილისი
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა დასწრებით