ფიზიკის STEAM პროექტების ბანკი კლასების მიხედვით და კომპლექსური დავალებები

ზოგადი განათლების რეფორმის ფარგლებში, სკოლამდელი და ზოგადი განათლების განვითარების დეპარტამენტის ექსპერტებისა და საგნობრივი ექსპერტების მიერ მასწავლებლებისთვის არაერთი სხვადასხვა რესურსები იქმნება.
ზოგადი განათლების რეფორმების ჯგუფის ინფორმაციით, მასწავლებლებისთვის, “ზოგადი განათლების რეფორმის” ფარგლებში არსებულ სხვადასხვა რესურსებს 1-ელ ივნისს დაემატა STEAM პროექტების ბანკი.
ასევე შეგიძლიათ იხილოთ რესურსები: ფიზიკა და სტემი, ვიდეოგზამკვლევები, საგნობრივი გზამკვლევი და კომპლექსური დავალებების ბანკი ამავე საგნისთვის კლასების მიხედვით.
შეგახსენებთ, რომ ოფიციალური განმარტების თანახმად, კომპლექსური დავალება წარმოადგენს მოსწავლის შემეცნებით-შემოქმედებით პროდუქტს, რომლის შესრულება მოითხოვს სხვადასხვა ცოდნის ინტეგრირებულად გამოყენებას ფუნქციურ კონტექსტებში. კომპლექსური დავალება და მასთან მჭიდროდ დაკავშირებული სტრუქტურული ერთეულები (საკითხი, ქვეცნება, საკვანძო შეკითხვა, შეფასების კრიტერიუმი), ცალკეული თემის ფარგლებში, შუალედური მიზნის როლს ასრულებს. კომპლექსური დავალება არის შემოქმედებითი პროდუქტი, მაგალითად: კომიქსი, მოთხრობა, ვიდეორგოლი, პლაკატი და სხვა, რომელსაც ქმნის მოსწავლე და რომლის საშუალებითაც საკუთარ ცოდნას ადასტურებს საგნობრივ საკითხებთან/შესასწავლ მასალასთან მიმართებით. მაგალითად ადასტურებს თუ როგორ გაიგო ტექსტის შინაარსი, ამა თუ იმ ბუნებრივი მოვლენის არსი და ა.შ.
ასევე იხილეთ:
-
როგორ გამოიყურება რეაბილიტაციის პროცესში მყოფი მოსწავლე-ახალგაზრდობის ეროვნული სასახლე (+ფოტო) by ამბები ზოგადი განათლებიდან
-
„რაზე ვართ ორიენტირებული, რაოდენობასა და გეგმის შესრულებაზე თუ ხარისხზე?“ – სასკოლო სახელმძღვანელოების ავტორი გრიფირების პროცესის პრობლემებზე საუბრობს by ARIS.GE-განათლება
-
„გაკვეთილებს ონლაინ ელემენტები დაემატოს“ – როგორი შეიძლება იყოს განათლების სისტემა პანდემიის შემდეგ by ARIS.GE-განათლება