მარკეტინგი
ღირებულება:
187
ევრო
თემატიკა:
- მარკეტინგული პრინციპები;
- მარკეტინგული სტრატეგია და მარკეტინგული გეგმა;
- მარკეტინგული გარემო;
- კონკურენტული უპირატესობის შექმნა;
- კლიენტის ფასეულობის შექმნა;
- პროდუქტი და ფასწარმოქმნა;
- სეგმენტირება და პოზიციონირება;
- ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები;
- მარკეტინგული კვლევა;
- ბრენდი და ბრენდინგი;
- მომხმარებლების ფსიქოლოგია;
- საზოგადოებასთან ურთიერთობები PR;
- ინტერნეტ PR და მარკეტინგი;
- პრეზენტაციების ტექნიკა;
- შეფასება/პრეზენტაცია.
თრენინგი მოიცავს:
- ჰენდაუთებს;
- დისკზე ჩაწერილ პრეზენტაციებს;
- სახელოძღვანელოებს;
- ტესტებს;
- მასალებს და კოფიბრეიკს.
თრენინგის მსვლელეობა გულისხმობს ინტერაქტიულ მუშაობას:
- Power Point პრეზენტაციებს;
- პრაქტიკულ სავარჯიშოებს და როლურ თამაშებს.
თრენინგი 50 საათიანია, რაც გულისხმობს 25 სალექციო დროს და 25 საათიან ინდივიდუალურ მუშაობას (სახლში დაგეგმილი დავალებები, ტესტები, პრეზენტაცია, საკითხავი ლიტერატურე, სამუშაო რვეული ახლადშეძენილი უნარჩვევების გასამტკიცებლად).
თრენინგის ჩატარების დღეებია: ორშაბათი; ოთხშაბათი და პარასკევი; ან სამშაბათი; ხუთშაბათი და შაბათი.
თრენინგი ჩატარდება კვირაში სამჯერ, დღეში სამი ასტრონომიული საათი.
თრენინგის ჩატარების დღეებია: ორშაბათი; ოთხშაბათი და პარასკევი; ან სამშაბათი; ხუთშაბათი და შაბათი.
თრენინგი ჩატარდება კვირაში სამჯერ, დღეში სამი ასტრონომიული საათი.
თრენინგს ჩაატარებენ საერთაშორისო დონის ქართველი ტრენერები: მაია ქავთარაშვილი, რამაზ საყვარელიძე, ვახტანგ სურგულაძე,ბერდია ნაცვლიშვილი, ელდარ პირმისაშვილი, გიორგი რუსიტაშვილი, თეონა ლომთაძე.
კურსდამთავრებულებს გადაეცემათ საერთაშორისო დონის სერთიფიკატი და დანართი, სადაც მითითებული იქნება საგნების და საათების დასახელება და რაოდენობა.
დედლაინი: 15 ივლისი
- სავარაუდო თარიღი გასულია
- ჩატარების ადგილი თბილისი
- სწავლების ენა ქართული
- სწავლის ფორმა საღამოს